четвртак, 21. новембар 2013.

Otkup polovnih auta Beograd

Imate auto koji Vam stoji u dvorištu, ko zna od kada ga niste upalili, crko je akumulator, i brate šta će vam više. Mi imamo rešenje vršimo otkup auta i to svih vrsta, bez obzira da li su ispravni i koliko su kilometara prešli. Auto je auto bio u voznom stanju ili ne, pozovoite nas da ga procenimo i vi dobijete keš na ruke, a mi otkupimo vaš auto, a vi razmišljate već sada o tome kakav je novi auto dobar za vas.

Otkup auta bez obzira na stanje

otkup auta
Već više od 15 godina se bavimo otkupom auta u Beogradu i celoj Srbiji. Nemojte ići na pijacu i gubiti živce i vreme na prodaju automobila, pozovite profesionalce koji rade otkup auta, daćemo vam dobru cenu i dogovorićemo se. Otkup auta isplata odmah, pare na Sunce, odnosno dobijate novac na ruke. Mi kupujemo vaš auto i ako nije u voznom stanju, za takav auto imamao i tri opcije, možemo da se dogovorimo i napravimo najbolju ponuduu za vas jer vršimo otkup auta na kilo, otkup havarisanih auta, i otkup auta za otpad. Zato ćemo mi imati uvek dobru ponudu za vas, pa čak i vaš auto koji vam dugo stoji u dvorištu i nije u voznom satnju, ili je na panjićima čak, mi sve otkupljujemo i nemamo nikakve uslove, otkupljujemo čak i delove auta, ne mora da bude ceo auto kako pojedini šverceri zahtevaju.
Otkup auta za vas je pravo rešenje bez obzira kakv auti imate i u kakvom je stanju.

Нема коментара:

Постави коментар